تمرین امروز استقلالی ها

تمرین امروز استقلالی ها




 

 


تمرین امروز استقلالی ها


تاریخ : دوشنبه ،
20 شهریور 1391

تمرين امروز تيم فوتبال استقلال تحت تاثير صحبت‌هاي طولاني مدت قلعه نويي با بازيکنان قرار گرفت.


تيم فوتبال استقلال که روز گذشته در ديداري دوستانه به مصاف داماش گيلان رفته بود، پس از تساوي مقابل اين تيم از ساعت 18 امروز مجددا تمرينات خود را از سر گرفت.

مجيد صالح که گفته مي‌شد از روز يکشنبه به تمرينات استقلال بازخواهد گشت امروز هم در کمپ مرحوم حجازي حاضر نشد و تنها غايب اين تيم به حساب آمد.

* در ابتداي تمرين امروز امير قلعه‌نويي تمام بازيکنان را به دور از چشم هواداران وخبرنگاران به گوشه‌اي از زمين برد و نزديک به 40 دقيقه با بازيکنان تيم استقلال صحبت کرد. به نظر مي‌رسيد وي در خصوص وضعيت تاکتيکي تيمش و همچنين مشکلات مالي که براي اين تيم به وجود آمده، با بازيکنان صحبت و آنها را توجيه کرد.

*سياوش اکبرپور، خسروحيدري، جان واريو و هاشم بيک‌زاده که طي روزهاي گذشته به صورت جداگانه و اختصاصي تمرين مي‌کردند از امروز به جمع ديگر بازيکنان اضافه شده و در کارهاي گروهي شرکت کردند.

* منصور پورحيدري، شاهرخ بياني و رضا رجبي از حاضران تمرين امروز بودند.

* بازيکناني که در ترکيب اصلي استقلال در ديدار روز گذشته به ميدان رفته بودند، پس از 20 دقيقه دويدن دور زمين و تمرينات ريکاوري ورزشگاه را ترک کردند. بقيه بازيکنان به ارسال پاس‌هاي کوتاه، سانتر از جناحين و زدن ضربات آزاد پرداختند.

* حدود 50 نفر از طرفداران تيم استقلال در کمپ مرحوم حجازي حضور داشتند.

* هنگامي که تمرين در حال برگزاري بود، بارش باران اندکي آغاز شد اما باران پس از چند دقيقه قطع گرديد.

* تماشاگران حاضر در تمرين آبي پوشان در خصوص ديدار فرداي تيم ملي و اهميت آن که مقابل لبنان انجام مي‌شود، صحبت کردند.

* در حالي که تمرين استقلال رو به پايان بود امير قلعه نويي چند دقيقه‌اي زودتر از بازيکنان ورزشگاه را ترک کرد.

تمرين استقلال فردا مجددا از ساعت 18 در کمپ زنده ياد حجازي پيگيري خواهد شد. اين تيم روز شنبه از ساعت 19:45 و از هفته هفتم رقابت‌هاي ليگ برتر ميهمان راه آهن شهر ري خواهد بود.


کلمات کلیدی : خبر ورزشی ، اخبار باشگاه استقلال ، نتیجه بازی استقلال ، روزنامه استقلال ، سایت خبر ورزشی , فرهاد مجیدی ، اخبار ورزشی ، اخبارورزشی ، اخبار فوتبال ، گل های دربی ، تک گل